Som det blev lovet ved den store renovering, ville bestyrelsen igangsætte en udskiftning af opgangsnøglerne efterfølgende, da der under renoveringen var mange nøgler udlånt og der er efterhånden også mange år siden vi sidst skiftet nøglesystemet ud.
Der udleveres i første omgang 3 nøgler til hver husstand, men flere nøgler kan bestilles samtidig med, at den enkelte husstand kan mod betaling få omlagt entredør/bagdør samt postkasse nøglen, så man kun behøver en nøgle til det hele fremover.
Det nye nøglesystem er sikret i form af en chip-kode som låsesmeden skal være i besidelse af for at lave kopier.
Udleveringen finder sted i fælleslokalet i afdeling 1, Nyelandsvej 55, st.tv. på følgende dage:
Lørdag d. 7. marts mellem kl. 11:00 og 12:00
Nøglerne udleveres kun ved personlig fremmøde af beboeren, der står som lejer på lejekontrakten.
For at sikre at alle nøgler bliver udleveret korrekt, skal alle medbringe gyldig billed legimation i form af pas. Der bliver ikke udleveret nøgler til familemedlemmer eller andre bekendte.
Det vil være muligt at bestille ekstra opgangsnøgler og omlægning af nøgler for egen entredør+bagdør og postkasse.
Priser på dette arbejde bestales direkt til låsefirmaet (kontant eller mobile-pay) efter en nærmere aftalt dato. Et bestillingsark med priser udleveres ved nøgleudleveringen i næste weekend og skal efterfølgende afleveres tilbage, hvis man er interesseret i at benytte dette tilbud.
Datoen for hvornår de nye nøgler skal benyttes bliver oplyst, når den er endelig aftalt med låsefirmaet.
Venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen
AAB afd. 1 & 5.